سه سال گذشته بود سه سال از نامه های آخر شب تو زمونه ی تلگرام و واتساپ ، از بغل های واقعی تو زمونه ی جاست سکس بودن با دوستای اجتماعی ، از بوسه های روی چشم و پیشانی تو زمونه ی لباتو بخورم ...سه سال گذشت آدم ها دنباله دارند...
ما را در سایت آدم ها دنباله دارند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 13 آبان 1399 ساعت: 7:26